15 jan. 2025
Voor ons 50-jarig jubileum zetten we een jaar lang de mensen achter Fashion Club 70 in de schijnwerpers. De gezichten die al jaren deel uitmaken van ons verhaal. 12 mensen, 12 maanden aan een stuk, die samen 50 jaar FC70 tot leven brengen.
Dé plek voor alle modemerken, of het nu grote namen, kleine starters, internationaal of Belgisch is…
Ik zie mijn rol als een Fashion Guide. Ik begeleid mijn klanten in hun inkoopproces, help hen de juiste richting te vinden en verras ze met nieuwe collecties en merken die ze misschien niet direct zouden overwegen. Goede service bieden is een belangrijk onderdeel van mijn dagelijkse taken. Dit houdt in dat ik beschikbaar ben voor vragen over de collecties en hun orders. We zien dit als een doorlopend proces, zowel vóór als na de aankoop.
De opkomst van digitale aanwezigheid. Door sociale media zijn onze klanten beter geïnformeerd, wat ons motiveert om up-to-date te blijven met kennis en nieuwe collecties. Alles is visueler geworden dankzij de online aanwezigheid. Instagram bijvoorbeeld laat ons visueler denken en kijken, waardoor klanten een duidelijker beeld hebben van wat ze willen.
In meer dan 30 jaar hebben we zoveel herinneringen gemaakt, ik kan niet kiezen tussen al die mooie momenten. Nog steeds trots om bij FC70 te mogen werken.